WYBIERZ LITERĘ

Leksykona masażu na Facebook'u

Mysiakowska Aleksandra

Mysiakowska Aleksandra; magister filologii, specjalistka ds. marketingu, promocji i public relations.

  Absolwentka Wydziału Filologicznego kierunku Filologia polska (1999) oraz studiów podyplomowych Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego kierunku Public Relations (2005) Uniwersytetu Łódzkiego.

   W latach 1999-2000 reporter/dziennikarz w oddziale łódzkim Telewizji TVN, a w latach 2001-2002 reporter/dziennikarz programu informacyjnego Wydarzenia w Telewizji Puls.

   W latach 2002-2006 podinspektor w Biurze Prasowym Urzędu Miasta, a w latach 2006-2007 Rzecznik Prasowy w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Łodzi.

     Uczestniczka kursów i szkoleń zawodowych, m.in.:
- Profesjonalny Rzecznik Prasowy
- Metodyk zdalnego nauczania – e-learning
- Social Media i PR w Internecie.

   W latach 2008-2012 Kierownik Działu Public Relations/Rzecznik Prasowy Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, odpowiedzialna za nadzór i realizację kampanii edukacyjnych i społecznych, eventów, akcji promocyjnych oraz imprez okolicznościowych uczelni.
      Wykładowca przedmiotu Zadania Rzecznika Prasowego, dla studentów studiów podyplomowych Media i PR, oraz wykładowca przedmiotu Komunikacja wewnętrzna, dla studentów kierunku Filologia polska, tejże uczelni.

     W latach 2012-2013 Kierownik Działu Marketingu i Promocji w Teatrze Wielkim w Łodzi.

     Współtwórca wielu udanych akcji promocyjnych i autor projektów antykryzysowych.

      Od lat skutecznie współpracuje z mediami.

      Prowadzi szkolenia z zakresu Media Relations.

     Członkini Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich PROM.
     Laureatka PRotonów 2009!

   Od 2013 roku Pełnomocnik Kanclerza ds. Relacji Zewnętrznych oraz Kierownik Działu Marketingu Wyższej Szkoły Biznesu i Nauk o Zdrowiu w Łodzi.
       Do jej obowiązków należy m.in.:
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Uczelni,
- promocja Uczelni w środowisku internetowym - media społecznościowe, portale dziennikarstwa obywatelskiego,
- kreowanie i realizacja działań promocyjnych i public relations,
- nadzór i realizacja kampanii reklamowych,
- organizacja eventów, konferencji prasowych, wydarzeń specjalnych,
- utrzymywanie relacji i współpraca z mediami,
- pozyskiwanie partnerów, sponsorów i reklamodawców.
   Od 2013 roku odpowiedzialna za współpracę, promocję i komunikację podczas corocznych Ogólnopolskich Konferencji Metodyczno-Naukowo-Przedmiotowych dla nauczycieli przedmiotu Masażu na kierunku Technik Masażysta organizowanych przez uczelnię.

       Przyjaciel Klubu "Ludzie Masażu" w Polsce.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Źródło:
www.leksykonmasazu.pl (2018)

Informacja o śmierci Leszka Magiery

W związku ze śmiercią właściciela strony Leszka Magiery, nie pojawiają się na niej nowe treści czytaj więcej czytaj więcej

ZMIANA W DYSTRYBUCJI KSIĄŻEK WYDAWNICTWA BIO-STY ...

Z dniem 1 października 2021 roku Oficjalnym i wyłącznym dystrybutorem książek wydawnictwa BIO-STYL i REHMED na terenie Polski zostaje firma Med Store z siedzibą w Krakowie. ... czytaj więcej czytaj więcej

02 Fizjologia zjawisk biologicznych zachodzących ...

Fizjologia zjawisk biologicznych zachodzących pod wpływem sprężystego odkształcania tkanek czytaj więcej czytaj więcej

01 Fizjologia zjawisk biologicznych zachodzących ...

Fizjologia zjawisk biologicznych zachodzących pod wpływem sprężystego odkształcania tkanek czytaj więcej czytaj więcej

Oferta BIO-STYL

Firma wydawnicza Bio- styl przedstawia ofertę książek z zakresu masażu. Wszystkie książki posiadają… recenzje. Zapraszamy do księgarni„ w całej Polsce i księgarni inter ... czytaj więcej czytaj więcej

Bio-Styl

W Leksykonie masażu została opisana firma wydawnicza Bio-Styl Leszek Magiera czytaj więcej czytaj więcej



Warto wiedzieć

INFO REGIONALNE

Partnerzy

Bio-Relax Habys Wyższa Szkoła Edukacji i Terapii